Marknadens största urval
Snabb leverans

Why Advertising Fails

Om Why Advertising Fails

Featuring guest chapters from some of the world's leading marketers, you'll learn what you're getting wrong with your copywriting and messaging, why your campaigns need a Big Idea, and how to build a list of raving fans to systematize your advertising.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781642253467
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 224
  • Utgiven:
  • 23. november 2021
  • Mått:
  • 148x15x223 mm.
  • Vikt:
  • 316 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Why Advertising Fails

Featuring guest chapters from some of the world's leading marketers, you'll learn what you're getting wrong with your copywriting and messaging, why your campaigns need a Big Idea, and how to build a list of raving fans to systematize your advertising.

Användarnas betyg av Why Advertising Fails



Hitta liknande böcker
Boken Why Advertising Fails finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.