Marknadens största urval
Snabb leverans

Winning At Innovation

- The A-to-F Model

Om Winning At Innovation

Innovation is a responsibility normally assigned to R&D departments but this is not enough. Companies need a systematic framework so innovation can occur at different levels of the organization. The world's leading expert in marketing and innovation Philip Kotler, and Fernando Trias de Bes together present a revolutionary model for innovation.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781137479174
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 272
  • Utgiven:
  • 13. januari 2015
  • Mått:
  • 233x157x14 mm.
  • Vikt:
  • 452 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av Winning At Innovation

Innovation is a responsibility normally assigned to R&D departments but this is not enough. Companies need a systematic framework so innovation can occur at different levels of the organization. The world's leading expert in marketing and innovation Philip Kotler, and Fernando Trias de Bes together present a revolutionary model for innovation.

Användarnas betyg av Winning At Innovation



Hitta liknande böcker
Boken Winning At Innovation finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.