Marknadens största urval
Snabb leverans

Wirkung Von Preisen Und Werbung ALS Instrumente Des Revenue Managements

- Eine Empirische Untersuchung Am Beispiel Von Integrierten Reiseveranstaltern

  • Språk:
  • Tyska
  • ISBN:
  • 9783834945006
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 219
  • Utgiven:
  • 3. oktober 2012
  • Utgåva:
  • 2012
  • Mått:
  • 148x210x13 mm.
  • Vikt:
  • 295 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. december 2024

Användarnas betyg av Wirkung Von Preisen Und Werbung ALS Instrumente Des Revenue Managements



Hitta liknande böcker
Boken Wirkung Von Preisen Und Werbung ALS Instrumente Des Revenue Managements finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.