Marknadens största urval
Snabb leverans

A Logic of Expressive Choice

Om A Logic of Expressive Choice

Offering a comparative history of marketing and campaigning, this book generates a "jukebox model" of participation and shows that expressive choice has become a target for those eliciting mass participation and public support.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780691006628
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 194
  • Utgiven:
  • 29. oktober 2000
  • Mått:
  • 152x235x17 mm.
  • Vikt:
  • 312 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 25. augusti 2025

Beskrivning av A Logic of Expressive Choice

Offering a comparative history of marketing and campaigning, this book generates a "jukebox model" of participation and shows that expressive choice has become a target for those eliciting mass participation and public support.

Användarnas betyg av A Logic of Expressive Choice



Hitta liknande böcker
Boken A Logic of Expressive Choice finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.