Marknadens största urval
Snabb leverans

Applying Service Science in Business

Om Applying Service Science in Business

A book that expounds the six principles of Service Science, including the all-important principle of value co-creation (between the producer and the customer, the employee and the hierarchy). It describes the tools for application of the principles, from modular business architecture to the global, mobile and social business tools.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781606496626
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 200
  • Utgiven:
  • 16. mars 2014
  • Mått:
  • 153x229x9 mm.
  • Vikt:
  • 242 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Applying Service Science in Business

A book that expounds the six principles of Service Science, including the all-important principle of value co-creation (between the producer and the customer, the employee and the hierarchy). It describes the tools for application of the principles, from modular business architecture to the global, mobile and social business tools.

Användarnas betyg av Applying Service Science in Business



Hitta liknande böcker
Boken Applying Service Science in Business finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.