Marknadens största urval
Snabb leverans

Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries

Om Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries

This book discusses the use of authorship discourses and author figures in the promotion and marketing of media content, dealing with the U.S. mainstream media, including franchise film, network television, and triple-A video games.

Visa mer
  • Språk:
  • Okänt
  • ISBN:
  • 9780367504045
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 196
  • Utgiven:
  • 1 Augusti 2022
  • Mått:
  • 234x25x155 mm.
  • Vikt:
  • 330 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16 Oktober 2024

Beskrivning av Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries

This book discusses the use of authorship discourses and author figures in the promotion and marketing of media content, dealing with the U.S. mainstream media, including franchise film, network television, and triple-A video games.

Användarnas betyg av Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries



Hitta liknande böcker
Boken Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.