Marknadens största urval
Snabb leverans

Behavioural Research for Marketing

Om Behavioural Research for Marketing

This book, the first of its kind, provides market researchers and marketeers with the tools to better understand human behaviour by drawing upon social science theory from different schools of thought, including sociology, psychology and behavioural economics.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367771317
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 202
  • Utgiven:
  • 4. juli 2022
  • Mått:
  • 237x157x20 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Behavioural Research for Marketing

This book, the first of its kind, provides market researchers and marketeers with the tools to better understand human behaviour by drawing upon social science theory from different schools of thought, including sociology, psychology and behavioural economics.

Användarnas betyg av Behavioural Research for Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Behavioural Research for Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.