Marknadens största urval
Snabb leverans

Brand Management in a Co-Creation Perspective

Om Brand Management in a Co-Creation Perspective

This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combines understandings from the CCO (Communication as Constitutive of Organization) perspective with the branding literature.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367504977
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 194
  • Utgiven:
  • 9. januari 2023
  • Mått:
  • 154x234x17 mm.
  • Vikt:
  • 330 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 29. januari 2025

Beskrivning av Brand Management in a Co-Creation Perspective

This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combines understandings from the CCO (Communication as Constitutive of Organization) perspective with the branding literature.

Användarnas betyg av Brand Management in a Co-Creation Perspective



Hitta liknande böcker
Boken Brand Management in a Co-Creation Perspective finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.