Marknadens största urval
Snabb leverans

Brand Management

- Mastering Research, Theory and Practice

Om Brand Management

This is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Going beyond the "quick fixes" of branding, it offers a comprehensive overview of brand management theories from the last 35 years.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367172572
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 338
  • Utgiven:
  • 28. maj 2020
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 252x180x29 mm.
  • Vikt:
  • 750 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 3. december 2024

Beskrivning av Brand Management

This is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Going beyond the "quick fixes" of branding, it offers a comprehensive overview of brand management theories from the last 35 years.

Användarnas betyg av Brand Management



Hitta liknande böcker
Boken Brand Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.