Marknadens största urval
Snabb leverans

Brand Risk

- Adding Risk Literacy to Brand Management

Om Brand Risk

Considered and responsible risk-taking is central to effective brand management. Risk literacy is the marketer's third necessary competence, alongside strategic insight and financial understanding. This book is suitable for those who hold responsibilities in marketing or risk management.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780566087240
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 224
  • Utgiven:
  • 25. mars 2008
  • Mått:
  • 174x246x0 mm.
  • Vikt:
  • 612 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Brand Risk

Considered and responsible risk-taking is central to effective brand management. Risk literacy is the marketer's third necessary competence, alongside strategic insight and financial understanding. This book is suitable for those who hold responsibilities in marketing or risk management.

Användarnas betyg av Brand Risk



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.