Marknadens största urval
Snabb leverans

Brand Risk

Om Brand Risk

Responsible risk taking is central to effective brand management. Risk literacy is the marketer's third necessary competence, alongside strategic insight and financial understanding. Brand Risk is a practical and accessible book for those who hold responsibilities in marketing or risk management, David Abrahams brings together relevant risk thinkin

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032837840
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 222
  • Utgiven:
  • 24. juni 2024
  • Mått:
  • 175x246x15 mm.
  • Vikt:
  • 384 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Brand Risk

Responsible risk taking is central to effective brand management. Risk literacy is the marketer's third necessary competence, alongside strategic insight and financial understanding. Brand Risk is a practical and accessible book for those who hold responsibilities in marketing or risk management, David Abrahams brings together relevant risk thinkin

Användarnas betyg av Brand Risk



Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.