Marknadens största urval
Snabb leverans

Branding Brazil

- Transforming Citizenship on Screen

Om Branding Brazil

Branding Brazil examines a panorama of contemporary cultural productions including film, television, photography, and alternative media to explore the transformation of citizenship in Brazil. The book takes a multi-faceted approach, weaving media studies with politics and cinema studies to reveal that more than a marketing term or project emanating from the state, branding was a cultural phenomenon.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781978819290
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 220
  • Utgiven:
  • 14. maj 2021
  • Mått:
  • 336x167x18 mm.
  • Vikt:
  • 316 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Branding Brazil

Branding Brazil examines a panorama of contemporary cultural productions including film, television, photography, and alternative media to explore the transformation of citizenship in Brazil. The book takes a multi-faceted approach, weaving media studies with politics and cinema studies to reveal that more than a marketing term or project emanating from the state, branding was a cultural phenomenon.

Användarnas betyg av Branding Brazil



Hitta liknande böcker
Boken Branding Brazil finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.