Marknadens största urval
Snabb leverans

Branding the Nation

- The Global Business of National Identity

Om Branding the Nation

What happens to the nation when it is reconceived as a brand? How does nation branding change the terms of politics and culture in a globalized world? Branding the Nation offers a unique critical perspective on the power of brands to affect how we think about space, value and identity.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780199752171
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 3. oktober 2013
  • Mått:
  • 156x231x16 mm.
  • Vikt:
  • 330 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Branding the Nation

What happens to the nation when it is reconceived as a brand? How does nation branding change the terms of politics and culture in a globalized world? Branding the Nation offers a unique critical perspective on the power of brands to affect how we think about space, value and identity.

Användarnas betyg av Branding the Nation



Hitta liknande böcker
Boken Branding the Nation finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.