Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Brands and Branding

The book presents a practical perspective on building brands through social media and using artificial intelligence technologies. Readers will get a clear introductory understanding about the role of consumer behavior and research methods that every brand manager must be familiar with.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032600437
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 296
  • Utgiven:
  • 6. november 2023
  • Mått:
  • 233x154x22 mm.
  • Vikt:
  • 478 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 1. augusti 2025

Beskrivning av Brands and Branding

The book presents a practical perspective on building brands through social media and using artificial intelligence technologies. Readers will get a clear introductory understanding about the role of consumer behavior and research methods that every brand manager must be familiar with.

Användarnas betyg av Brands and Branding



Hitta liknande böcker
Boken Brands and Branding finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.