Marknadens största urval
Snabb leverans

Celebrity 2.0

- The Role of Social Media Influencer Marketing in Building Brands

Om Celebrity 2.0

A book for anyone who wants to understand the landscape of influencer marketing with an eye for collaborations between influencers and companies. It book combines practical advice and examples with an overview of the academic insights to date.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781637422083
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 178
  • Utgiven:
  • 30 Maj 2022
  • Mått:
  • 228x152x12 mm.
  • Vikt:
  • 274 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 21 Maj 2024

Beskrivning av Celebrity 2.0

A book for anyone who wants to understand the landscape of influencer marketing with an eye for collaborations between influencers and companies. It book combines practical advice and examples with an overview of the academic insights to date.

Användarnas betyg av Celebrity 2.0



Hitta liknande böcker
Boken Celebrity 2.0 finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.