Marknadens största urval
Snabb leverans

Communication, Media, and Identity

- A Christian Theory of Communication

Om Communication, Media, and Identity

Part of the "Communication, Culture, and Religion Series", this title looks at the nature of communication from a biblical Christian perspective. It discusses the implications of such a theory for interpersonal relations, use of media, and the development of digital culture in the wake of the computer.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780742551954
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 298
  • Utgiven:
  • 27. november 2006
  • Mått:
  • 155x233x14 mm.
  • Vikt:
  • 435 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 14. april 2025

Beskrivning av Communication, Media, and Identity

Part of the "Communication, Culture, and Religion Series", this title looks at the nature of communication from a biblical Christian perspective. It discusses the implications of such a theory for interpersonal relations, use of media, and the development of digital culture in the wake of the computer.

Användarnas betyg av Communication, Media, and Identity



Hitta liknande böcker
Boken Communication, Media, and Identity finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.