Marknadens största urval
Snabb leverans

Consumer Behaviour and the Arts

- A Marketing Perspective

Om Consumer Behaviour and the Arts

As the arts world grapples with changing markets, environments and cultures the need to better understand consumers of culture increases in importance. This textbook briefly lays out the key themes in and around consumer behaviour when applied to the cultural sector.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367207304
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 140
  • Utgiven:
  • 30. september 2021
  • Mått:
  • 179x234x14 mm.
  • Vikt:
  • 256 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 22. november 2024

Beskrivning av Consumer Behaviour and the Arts

As the arts world grapples with changing markets, environments and cultures the need to better understand consumers of culture increases in importance. This textbook briefly lays out the key themes in and around consumer behaviour when applied to the cultural sector.

Användarnas betyg av Consumer Behaviour and the Arts



Hitta liknande böcker
Boken Consumer Behaviour and the Arts finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.