Marknadens största urval
Snabb leverans

Consumer Decision-Making, Analytics and AI

Consumer Decision-Making, Analytics and AIav Andrew (Nottingham University Business School Smith
Om Consumer Decision-Making, Analytics and AI

Based on extant and emerging research the book presents new evidence and innovative theoretical structures and concepts to explore how data analytics and AI can influence consumer thinking and behaviour. It is a seminal work on a complex but urgent issue in social and behavioural science.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032830445
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 148
  • Utgiven:
  • 27. juni 2025
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas
  • Boken kan förbeställas tidigast 3 månader innan utgivningsdatumet

Beskrivning av Consumer Decision-Making, Analytics and AI

Based on extant and emerging research the book presents new evidence and innovative theoretical structures and concepts to explore how data analytics and AI can influence consumer thinking and behaviour. It is a seminal work on a complex but urgent issue in social and behavioural science.

Användarnas betyg av Consumer Decision-Making, Analytics and AI



Hitta liknande böcker
Boken Consumer Decision-Making, Analytics and AI finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.