Marknadens största urval
Snabb leverans

Consumption, Psychology and Practice Theories

- A Hermeneutic Perspective

Om Consumption, Psychology and Practice Theories

Aimed at academics and researchers in the fields of Marketing, Communication Studies, Sociology and beyond, this book constructs a research platform retracing the theory of practices research from its philosophical beginning towards a shared territory that can be located, recognized as being past and present hermeneutics.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138123939
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 198
  • Utgiven:
  • 14. augusti 2018
  • Mått:
  • 235x161x18 mm.
  • Vikt:
  • 430 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Consumption, Psychology and Practice Theories

Aimed at academics and researchers in the fields of Marketing, Communication Studies, Sociology and beyond, this book constructs a research platform retracing the theory of practices research from its philosophical beginning towards a shared territory that can be located, recognized as being past and present hermeneutics.

Användarnas betyg av Consumption, Psychology and Practice Theories



Hitta liknande böcker
Boken Consumption, Psychology and Practice Theories finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.