Marknadens största urval
Snabb leverans

Context and Cognition in Consumer Psychology

- How Perception and Emotion Guide Action

Om Context and Cognition in Consumer Psychology

This work pays particular attention to the roles of perception and emotion in accounting for consumers¿ actions and their interaction with the desires and beliefs in terms of which consumer choice is frequently analyzed.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138778207
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 174
  • Utgiven:
  • 17. oktober 2017
  • Mått:
  • 232x155x11 mm.
  • Vikt:
  • 292 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 6. december 2024

Beskrivning av Context and Cognition in Consumer Psychology

This work pays particular attention to the roles of perception and emotion in accounting for consumers¿ actions and their interaction with the desires and beliefs in terms of which consumer choice is frequently analyzed.

Användarnas betyg av Context and Cognition in Consumer Psychology



Hitta liknande böcker
Boken Context and Cognition in Consumer Psychology finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.