Marknadens största urval
Snabb leverans

Creating Shared Value – Concepts, Experience, Criticism

Om Creating Shared Value – Concepts, Experience, Criticism

Over the last years, "Creating Shared Value" has become a much discussed concept in business practice as well as in management theory and especially in the context of corporate social responsibility.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319488011
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 168
  • Utgiven:
  • 12. januari 2017
  • Utgåva:
  • 12017
  • Mått:
  • 243x164x17 mm.
  • Vikt:
  • 432 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av Creating Shared Value – Concepts, Experience, Criticism

Over the last years, "Creating Shared Value" has become a much discussed concept in business practice as well as in management theory and especially in the context of corporate social responsibility.

Användarnas betyg av Creating Shared Value – Concepts, Experience, Criticism



Hitta liknande böcker
Boken Creating Shared Value – Concepts, Experience, Criticism finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.