Marknadens största urval
Snabb leverans

Critical Marketing

- Issues in Contemporary Marketing

Om Critical Marketing

Focusing on a new and developing field, this text provides an overview of the development of marketing thought and the emergence of critical marketing. It covers a range of topics important to a critical marketing or contemporary issues in marketing course, including a number of topics (e.g.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780470511985
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 416
  • Utgiven:
  • 20. mars 2008
  • Mått:
  • 169x242x26 mm.
  • Vikt:
  • 784 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 27. augusti 2025

Beskrivning av Critical Marketing

Focusing on a new and developing field, this text provides an overview of the development of marketing thought and the emergence of critical marketing. It covers a range of topics important to a critical marketing or contemporary issues in marketing course, including a number of topics (e.g.

Användarnas betyg av Critical Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Critical Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.