Marknadens största urval
Snabb leverans

Critical Marketing

- Issues in Contemporary Marketing

Om Critical Marketing

Focusing on a new and developing field, this text provides an overview of the development of marketing thought and the emergence of critical marketing. It covers a range of topics important to a critical marketing or contemporary issues in marketing course, including a number of topics (e.g.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780470512005
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 414
  • Utgiven:
  • 20. mars 2008
  • Mått:
  • 168x244x29 mm.
  • Vikt:
  • 851 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 15. september 2025

Beskrivning av Critical Marketing

Focusing on a new and developing field, this text provides an overview of the development of marketing thought and the emergence of critical marketing. It covers a range of topics important to a critical marketing or contemporary issues in marketing course, including a number of topics (e.g.

Användarnas betyg av Critical Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Critical Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.