Marknadens största urval
Snabb leverans

Critical Thinking for Marketers, Volume I

- Learn How to Think, Not What to Think

Om Critical Thinking for Marketers, Volume I

Provides information and guidelines on not only how to develop good arguments, but also what it means to develop a good argument. The book describes two basic kinds of arguments - deductive and inductive - and how to examine whether such arguments are 'good' or not.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781631571169
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 184
  • Utgiven:
  • 30. november 2016
  • Mått:
  • 227x152x15 mm.
  • Vikt:
  • 300 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. maj 2025

Beskrivning av Critical Thinking for Marketers, Volume I

Provides information and guidelines on not only how to develop good arguments, but also what it means to develop a good argument. The book describes two basic kinds of arguments - deductive and inductive - and how to examine whether such arguments are 'good' or not.

Användarnas betyg av Critical Thinking for Marketers, Volume I



Hitta liknande böcker
Boken Critical Thinking for Marketers, Volume I finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.