Marknadens största urval
Snabb leverans

Customer Knowledge Management

- Improving Customer Relationship through Knowledge Application

Om Customer Knowledge Management

Managing and transferring knowledge - at the right time, in the right place and with the right quality for customers - enables companies to survive in times of fierce competition. The focus of this work is therefore on Knowledge Management and Customer Relationship Management.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783642164743
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 143
  • Utgiven:
  • 7. januari 2011
  • Utgåva:
  • 2011
  • Mått:
  • 163x245x15 mm.
  • Vikt:
  • 374 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 22. maj 2025

Beskrivning av Customer Knowledge Management

Managing and transferring knowledge - at the right time, in the right place and with the right quality for customers - enables companies to survive in times of fierce competition. The focus of this work is therefore on Knowledge Management and Customer Relationship Management.

Användarnas betyg av Customer Knowledge Management



Hitta liknande böcker
Boken Customer Knowledge Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.