Marknadens största urval
Snabb leverans

Customer Knowledge Management

- Improving Customer Relationship through Knowledge Application

Om Customer Knowledge Management

Managing and transferring knowledge - at the right time, in the right place and with the right quality for customers - enables companies to survive in times of fierce competition. The focus of this work is therefore on Knowledge Management and Customer Relationship Management.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783642423666
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 143
  • Utgiven:
  • 11. oktober 2014
  • Utgåva:
  • 2011
  • Mått:
  • 155x235x9 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Customer Knowledge Management

Managing and transferring knowledge - at the right time, in the right place and with the right quality for customers - enables companies to survive in times of fierce competition. The focus of this work is therefore on Knowledge Management and Customer Relationship Management.

Användarnas betyg av Customer Knowledge Management



Hitta liknande böcker
Boken Customer Knowledge Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.