Marknadens största urval
Snabb leverans

Customer Relationship Management

- Organizational and Technological Perspectives

Om Customer Relationship Management

Companies and financial institutions are employing operational information systems in an efficient way. While they have consolidated a strong level of knowledge in management information systems, there is still a lack of knowledge on the right way to apply customer relationship management (CRM) systems under a business perspective.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783642078859
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 172
  • Utgiven:
  • 14. mars 2012
  • Utgåva:
  • 2003
  • Mått:
  • 155x235x10 mm.
  • Vikt:
  • 296 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Customer Relationship Management

Companies and financial institutions are employing operational information systems in an efficient way. While they have consolidated a strong level of knowledge in management information systems, there is still a lack of knowledge on the right way to apply customer relationship management (CRM) systems under a business perspective.

Användarnas betyg av Customer Relationship Management



Hitta liknande böcker
Boken Customer Relationship Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.