Marknadens största urval
Snabb leverans

Der Wert Der Markenpersoenlichkeit

- Das Phanomen Der Strategischen Positionierung Von Marken

Om Der Wert Der Markenpersoenlichkeit

Michaela Weis und Frank Huber analysieren den Einfluss der kongruenten Wahrnehmung einzelner Dimensionen der Markenpersönlichkeit und der menschlichen Persönlichkeit auf das Kaufverhalten der Konsumenten.

Visa mer
  • Språk:
  • Tyska
  • ISBN:
  • 9783824470969
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 186
  • Utgiven:
  • 25. februari 2000
  • Utgåva:
  • 2000
  • Mått:
  • 133x203x11 mm.
  • Vikt:
  • 227 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 5. december 2024

Beskrivning av Der Wert Der Markenpersoenlichkeit

Michaela Weis und Frank Huber analysieren den Einfluss der kongruenten Wahrnehmung einzelner Dimensionen der Markenpersönlichkeit und der menschlichen Persönlichkeit auf das Kaufverhalten der Konsumenten.

Användarnas betyg av Der Wert Der Markenpersoenlichkeit



Hitta liknande böcker
Boken Der Wert Der Markenpersoenlichkeit finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.