Marknadens största urval
Snabb leverans

Die Rolle des Marketing bei der Entwicklung und Vermarktung von Dienstleistungen

- Ergebnisse Einer Empirischen Studie Zur Untersuchung Von Erfolgsfaktoren Fuer Dienstleistungsinnovationen

  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783631385708
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 106
  • Utgiven:
  • 6. maj 2003
  • Vikt:
  • 150 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. mars 2025

Användarnas betyg av Die Rolle des Marketing bei der Entwicklung und Vermarktung von Dienstleistungen



Hitta liknande böcker
Boken Die Rolle des Marketing bei der Entwicklung und Vermarktung von Dienstleistungen finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.