Marknadens största urval
Snabb leverans

Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority

Om Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority

Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority explores the ways in which religiously-inspired digital media experts and influencers online challenge established religious leaders and those who seek to maintain institutional structures in a world where online and offline religious spaces are increasingly intertwined.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138370920
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 226
  • Utgiven:
  • 9. september 2020
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 471 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority

Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority explores the ways in which religiously-inspired digital media experts and influencers online challenge established religious leaders and those who seek to maintain institutional structures in a world where online and offline religious spaces are increasingly intertwined.

Användarnas betyg av Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority



Hitta liknande böcker
Boken Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.