Marknadens största urval
Snabb leverans

European Consumers in the Digital Era

Om European Consumers in the Digital Era

This book offers a holistic perspective of consumer behavior in the 21st century in different European cultures that are characterized by new technologies, including smartphones, AR, IoT, AI, and social media, as well as cultural changes and the Covid-19 pandemic.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032204666
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 200
  • Utgiven:
  • 27. maj 2024
  • Mått:
  • 157x231x15 mm.
  • Vikt:
  • 336 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 11. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av European Consumers in the Digital Era

This book offers a holistic perspective of consumer behavior in the 21st century in different European cultures that are characterized by new technologies, including smartphones, AR, IoT, AI, and social media, as well as cultural changes and the Covid-19 pandemic.

Användarnas betyg av European Consumers in the Digital Era



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.