Marknadens största urval
Snabb leverans

Evaluating Social Media Marketing

- Social Proof and Online Buyer Behaviour

Om Evaluating Social Media Marketing

This book is an innovative attempt to identify and analyse the processes related to social influence in online buying behaviour, with special attention given to the phenomenon of social proof, which is the basis of social media, recommendation marketing and word of mouth (WOM) marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367646523
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 178
  • Utgiven:
  • 25. november 2021
  • Mått:
  • 240x162x19 mm.
  • Vikt:
  • 416 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 26. augusti 2025

Beskrivning av Evaluating Social Media Marketing

This book is an innovative attempt to identify and analyse the processes related to social influence in online buying behaviour, with special attention given to the phenomenon of social proof, which is the basis of social media, recommendation marketing and word of mouth (WOM) marketing.

Användarnas betyg av Evaluating Social Media Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Evaluating Social Media Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.