Marknadens största urval
Snabb leverans

Fashion Buying and Merchandising

- The Fashion Buyer in a Digital Society

Om Fashion Buying and Merchandising

This textbook is a comprehensive guide to 21st-century fashion buying and merchandising, considering fast fashion, sustainability, ethical issues, omnichannel retailing and computer-aided design.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138616325
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 232
  • Utgiven:
  • 20. maj 2020
  • Mått:
  • 245x174x17 mm.
  • Vikt:
  • 482 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Fashion Buying and Merchandising

This textbook is a comprehensive guide to 21st-century fashion buying and merchandising, considering fast fashion, sustainability, ethical issues, omnichannel retailing and computer-aided design.

Användarnas betyg av Fashion Buying and Merchandising



Hitta liknande böcker
Boken Fashion Buying and Merchandising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.