Marknadens största urval
Snabb leverans

Financial Aspects of Marketing

Om Financial Aspects of Marketing

Helps students taking the Part 2 Certificate paper in Financial and Management Accounting of the Chartered Institute of Marketing. The emphasis on marketing issues and the use of financial information as an aid to decision-making provides students with the ability to be "financially literate".

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780750616027
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 446
  • Utgiven:
  • 27. mars 1989
  • Mått:
  • 159x240x32 mm.
  • Vikt:
  • 804 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 6. december 2024

Beskrivning av Financial Aspects of Marketing

Helps students taking the Part 2 Certificate paper in Financial and Management Accounting of the Chartered Institute of Marketing. The emphasis on marketing issues and the use of financial information as an aid to decision-making provides students with the ability to be "financially literate".

Användarnas betyg av Financial Aspects of Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Financial Aspects of Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.