Marknadens största urval
Snabb leverans

Financial Dimensions of Marketing Decisions

Om Financial Dimensions of Marketing Decisions

This book is about linking marketing activities and outcomes to the financial performance of the organization. More specifically, the book focuses on how marketing activities generate cash flow, growth, and other financial benefits for the organization.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030155674
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 247
  • Utgiven:
  • 14. augusti 2020
  • Utgåva:
  • 12019
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 349 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025

Beskrivning av Financial Dimensions of Marketing Decisions

This book is about linking marketing activities and outcomes to the financial performance of the organization. More specifically, the book focuses on how marketing activities generate cash flow, growth, and other financial benefits for the organization.

Användarnas betyg av Financial Dimensions of Marketing Decisions



Hitta liknande böcker
Boken Financial Dimensions of Marketing Decisions finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.