Marknadens största urval
Snabb leverans

From Chinese Brand Culture to Global Brands

- Insights from aesthetics, fashion and history

Om From Chinese Brand Culture to Global Brands

From Chinese Brand Culture to Global Brands examines branding from the Chinese perspective, and predicts that China's greatest brands are poised for global dominance.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349446636
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 219
  • Utgiven:
  • 1. januari 2013
  • Utgåva:
  • 12013
  • Mått:
  • 140x216x0 mm.
  • Vikt:
  • 300 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 10. december 2024

Beskrivning av From Chinese Brand Culture to Global Brands

From Chinese Brand Culture to Global Brands examines branding from the Chinese perspective, and predicts that China's greatest brands are poised for global dominance.

Användarnas betyg av From Chinese Brand Culture to Global Brands



Hitta liknande böcker
Boken From Chinese Brand Culture to Global Brands finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.