Marknadens största urval
Snabb leverans

Handbook of Consumer Psychology

Om Handbook of Consumer Psychology

Consumer psychology is a discipline at the interface of marketing, advertising and psychology. The research in this area focuses on fundamental psychological processes as well as on issues associated with the use of theoretical principles in applied contexts. This handbook presents a collection of chapters in the field of consumer psychology.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780805856033
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 1296
  • Utgiven:
  • 8. februari 2008
  • Mått:
  • 183x262x65 mm.
  • Vikt:
  • 2022 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Handbook of Consumer Psychology

Consumer psychology is a discipline at the interface of marketing, advertising and psychology. The research in this area focuses on fundamental psychological processes as well as on issues associated with the use of theoretical principles in applied contexts. This handbook presents a collection of chapters in the field of consumer psychology.

Användarnas betyg av Handbook of Consumer Psychology



Hitta liknande böcker
Boken Handbook of Consumer Psychology finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.