Marknadens största urval
Snabb leverans

Hegemony, Mass Media and Cultural Studies

- Properties of Meaning, Power, and Value in Cultural Production

Om Hegemony, Mass Media and Cultural Studies

Analyzes twentieth-century media and cultural theories as they relate to changes in political economy, communication technology, popular culture and collective consciousness in the United States. It argues that much of contemporary media environment is operating as Western capitalist media have for more than a century, making these theories more relevant than ever.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781783485567
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 252
  • Utgiven:
  • 9. september 2016
  • Mått:
  • 227x154x18 mm.
  • Vikt:
  • 368 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Hegemony, Mass Media and Cultural Studies

Analyzes twentieth-century media and cultural theories as they relate to changes in political economy, communication technology, popular culture and collective consciousness in the United States. It argues that much of contemporary media environment is operating as Western capitalist media have for more than a century, making these theories more relevant than ever.

Användarnas betyg av Hegemony, Mass Media and Cultural Studies



Hitta liknande böcker
Boken Hegemony, Mass Media and Cultural Studies finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.