Marknadens största urval
Snabb leverans

How to Measure and Manage Your Corporate Reputation

Om How to Measure and Manage Your Corporate Reputation

Terry Hannington provides a "blueprint" for effectively measuring and managing your reputation. That means understanding the difference between brand and reputation, the significance of the latter and how you get your reputation in the first place.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780566085529
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 112
  • Utgiven:
  • 28. januari 2004
  • Mått:
  • 173x252x13 mm.
  • Vikt:
  • 356 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av How to Measure and Manage Your Corporate Reputation

Terry Hannington provides a "blueprint" for effectively measuring and managing your reputation. That means understanding the difference between brand and reputation, the significance of the latter and how you get your reputation in the first place.

Användarnas betyg av How to Measure and Manage Your Corporate Reputation



Hitta liknande böcker
Boken How to Measure and Manage Your Corporate Reputation finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.