Marknadens största urval
Snabb leverans

Integrated Advertising, Promotion, and Marketing

Om Integrated Advertising, Promotion, and Marketing

This book introduces the concepts, perspectives, and importance of Integrated Marketing Communication (IMC). It presents the history of Indian advertising, the strategic importance of IMC, a discussion on social and cultural factors that enhance the effectiveness of marketing communication.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032603100
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 366
  • Utgiven:
  • 17. november 2023
  • Mått:
  • 235x155x25 mm.
  • Vikt:
  • 586 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. augusti 2025

Beskrivning av Integrated Advertising, Promotion, and Marketing

This book introduces the concepts, perspectives, and importance of Integrated Marketing Communication (IMC). It presents the history of Indian advertising, the strategic importance of IMC, a discussion on social and cultural factors that enhance the effectiveness of marketing communication.

Användarnas betyg av Integrated Advertising, Promotion, and Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Integrated Advertising, Promotion, and Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.