Marknadens största urval
Snabb leverans

Interfaith Marketing

Om Interfaith Marketing

The book gives an overview of the current state of knowledge of comparative religious research, how religious affiliations affect consumer behaviour, and its significance for companies that operate across borders. This volume will be of interest to scholars of international marketing and business, consumer behaviour, and religious studies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032827476
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 330
  • Utgiven:
  • 20. november 2024
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 807 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Interfaith Marketing

The book gives an overview of the current state of knowledge of comparative religious research, how religious affiliations affect consumer behaviour, and its significance for companies that operate across borders. This volume will be of interest to scholars of international marketing and business, consumer behaviour, and religious studies.

Användarnas betyg av Interfaith Marketing



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.