Marknadens största urval
Snabb leverans

Lean Six Sigma in Banking Services

- Operational and Strategy Applications for Theory and Practice

Om Lean Six Sigma in Banking Services

This book explores a range of prospective avenues, models, and operational and strategic approaches to Lean Six Sigma (LSS), a contemporary Continuous Improvement (CI) practice for achieving a quality-based competitive edge in organisations.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9789811538193
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 95
  • Utgiven:
  • 6. maj 2020
  • Utgåva:
  • 12020
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Lean Six Sigma in Banking Services

This book explores a range of prospective avenues, models, and operational and strategic approaches to Lean Six Sigma (LSS), a contemporary Continuous Improvement (CI) practice for achieving a quality-based competitive edge in organisations.

Användarnas betyg av Lean Six Sigma in Banking Services



Hitta liknande böcker
Boken Lean Six Sigma in Banking Services finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.