Marknadens största urval
Snabb leverans

Leveraging Mobile Media

- Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication

Om Leveraging Mobile Media

Mobile communications and next generation wireless networks emerge as new distribution channels for the media. the social use of mobile communications suggests that identity representation in social networks, impulsive access to trusted media brands, and micro-coordination emerge as new sources of value creation in the media industries.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783790815757
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 270
  • Utgiven:
  • 24. februari 2005
  • Utgåva:
  • 2005
  • Mått:
  • 157x234x17 mm.
  • Vikt:
  • 432 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Leveraging Mobile Media

Mobile communications and next generation wireless networks emerge as new distribution channels for the media. the social use of mobile communications suggests that identity representation in social networks, impulsive access to trusted media brands, and micro-coordination emerge as new sources of value creation in the media industries.

Användarnas betyg av Leveraging Mobile Media



Hitta liknande böcker
Boken Leveraging Mobile Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.