Marknadens största urval
Snabb leverans

Managing Startup Enterprises in Emerging Markets

- Leadership Dynamics and Marketing Strategies

Om Managing Startup Enterprises in Emerging Markets

This book provides a comprehensive view of the entrepreneurial dynamics within startups by analyzing their marketing strategies in the context of exploiting new opportunities, enhancing stakeholder values, and protecting their business ecosystem for continuous growth.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030281540
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 182
  • Utgiven:
  • 23. oktober 2019
  • Utgåva:
  • 12020
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 6. december 2024

Beskrivning av Managing Startup Enterprises in Emerging Markets

This book provides a comprehensive view of the entrepreneurial dynamics within startups by analyzing their marketing strategies in the context of exploiting new opportunities, enhancing stakeholder values, and protecting their business ecosystem for continuous growth.

Användarnas betyg av Managing Startup Enterprises in Emerging Markets



Hitta liknande böcker
Boken Managing Startup Enterprises in Emerging Markets finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.