Marknadens största urval
Snabb leverans

Market Research Methods in the Sports Industry

Om Market Research Methods in the Sports Industry

The book addresses issues relating to market research applied to the sports business. It aims to cover both theory and practice, targeting students, academics and sports clubs and organisations.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781787541924
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 29. maj 2018
  • Mått:
  • 163x236x19 mm.
  • Vikt:
  • 486 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 21. mars 2025

Beskrivning av Market Research Methods in the Sports Industry

The book addresses issues relating to market research applied to the sports business. It aims to cover both theory and practice, targeting students, academics and sports clubs and organisations.

Användarnas betyg av Market Research Methods in the Sports Industry



Hitta liknande böcker
Boken Market Research Methods in the Sports Industry finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.