Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing-Management

- Analyse -- Strategie -- Implementierung

Om Marketing-Management

Eine systematische Darstellung von strategischem Marketing und Management. Prof. Meffert analysiert die Informationsgrundlagen der strategischen Unternehmens- und Marketingplanung, beleuchtet generische Marketingstrategien in unterschiedlichen situativen Kontexten sowie die Implementierung von Strategien.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783409236133
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 490
  • Utgiven:
  • 1. april 1994
  • Utgåva:
  • 1994
  • Mått:
  • 172x244x26 mm.
  • Vikt:
  • 874 g.
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av Marketing-Management

Eine systematische Darstellung von strategischem Marketing und Management. Prof. Meffert analysiert die Informationsgrundlagen der strategischen Unternehmens- und Marketingplanung, beleuchtet generische Marketingstrategien in unterschiedlichen situativen Kontexten sowie die Implementierung von Strategien.

Användarnas betyg av Marketing-Management



Hitta liknande böcker
Boken Marketing-Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.