Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe

Om Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe

Describes the rise of modernism from its beginnings in the Impressionist movement. This book reveals that market discourses were pervasive in the ideological defense of modernism from its very inception and that the avant-garde actually thrived on the commercial appeal of anti-commercialism at the turn of the century.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780691029269
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 376
  • Utgiven:
  • 12. januari 1997
  • Mått:
  • 162x236x23 mm.
  • Vikt:
  • 564 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe

Describes the rise of modernism from its beginnings in the Impressionist movement. This book reveals that market discourses were pervasive in the ideological defense of modernism from its very inception and that the avant-garde actually thrived on the commercial appeal of anti-commercialism at the turn of the century.

Användarnas betyg av Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.