Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing without Advertising

- Brand Preference and Consumer Choice in Cuba

Om Marketing without Advertising

How do Cubans have such a wide range of knowledge on national and international brands without being exposed to modern mass communication strategies? This book explores consumer knowledge about international brands as well as Cuban joint venture operations.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415896986
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 252
  • Utgiven:
  • 21. december 2011
  • Mått:
  • 165x235x19 mm.
  • Vikt:
  • 468 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. november 2024

Beskrivning av Marketing without Advertising

How do Cubans have such a wide range of knowledge on national and international brands without being exposed to modern mass communication strategies? This book explores consumer knowledge about international brands as well as Cuban joint venture operations.

Användarnas betyg av Marketing without Advertising



Hitta liknande böcker
Boken Marketing without Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.