Marknadens största urval
Snabb leverans

Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany

Om Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany

This is the first study of mass media in Germany from a social and cultural-historical perspective. Beyond the conventional focus on organizational structures or aesthetic content, it investigates the impact the media has on German society under varying political systems, and how the media is shaped by wider social, political and cultural context.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349284016
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 263
  • Utgiven:
  • 1. januari 2006
  • Utgåva:
  • 12006
  • Mått:
  • 215x141x22 mm.
  • Vikt:
  • 348 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany

This is the first study of mass media in Germany from a social and cultural-historical perspective. Beyond the conventional focus on organizational structures or aesthetic content, it investigates the impact the media has on German society under varying political systems, and how the media is shaped by wider social, political and cultural context.

Användarnas betyg av Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany



Hitta liknande böcker
Boken Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.