Marknadens största urval
Snabb leverans

Media Competition and Coexistence

- The Theory of the Niche

Om Media Competition and Coexistence

This book addresses competition between and within media industries, looking at what is at stake and how the competition is structured. It will be of interest to media researchers, economists, and others in the media industries.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415761680
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 158
  • Utgiven:
  • 22. december 2014
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  • Vikt:
  • 226 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Media Competition and Coexistence

This book addresses competition between and within media industries, looking at what is at stake and how the competition is structured. It will be of interest to media researchers, economists, and others in the media industries.

Användarnas betyg av Media Competition and Coexistence



Hitta liknande böcker
Boken Media Competition and Coexistence finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.